Sunday, August 14, 2022

ڈپریشن کی ایک واحد وجہ

t.me/sunnatwaljamat

*🍁•••══༻◉﷽◉༺══•••🍁*

*”‏ڈپریشن کی ایک بنیادی وجہ اپنی محرومیوں کے بارے میں زیادہ سوچنا ہے۔میسر نعمتوں کو شمار کریں ذہن متوازن اور دل سکون میں رہے گا!“*


*اگر ایک بار ہمیـــــــــں ... پرہیزگاری کی زندگی کی قیمت ... معلوم ہو جائے ... تو ہم کبھــــــــی ... اللہ عزوجل کی حد کو ... پار نہیــــں کریں گے .......!!!*



*میری آنکھیں صرف اللہ کو دیکھنا چاہتی ہیں ... میرے کان صرف اللہ کو سننا چاہتے ہیں ... میری روح کو صرف اللہ کی ضرورت ہے ... میرا دل کہتا ہے میرے لیے اللہ ہی کافی ہے ... مجھ پر صرف اللہ کا حق ہے ........!!!*



*کبھی کبھی ... دین و دنیا کے درمیان توازن ... برقرار رکھنا بہت مشکل ہوتا ہے .........!!!*



*‏کھانا ہضم کرنے کے لئے ... ہم سبـــــــــ مختلف تراکیب کرتے ہیــــــــں ... اور سبـــــــــــــــ کو معلومات بھی ہیـــــــــں ... الحمدللہ ثمہ الحمداللہ ... مگرررررر  ہم میــــں سے ... کچھ لوگوں کو ایک شدید والی بیماری ہوتی ہے ... یہ کہ ان سے دوسروں کی باتیں ہضم نہیـــــــــں ہوتیــــں ........!!!*



*‏دوسروں کے متعلق فیصلے نہیـــــــــں ... فکر کریں ... وقتــــــــــــــــ مختصر ہے ... اور حســـــــــابـــــــــ سختـــــــــ ہے ... آپ چلے جائیں گے ... رویے رہ جائیں گے ........!!!*


*‏بعض لوگ ... ریاضی کے سوال کی مانند ہوتے ہیــــــــں ... انکا حل طویل ہوتا ہے ... لیکن نتیجہ (0) صفر ........!!!*


*ہم کِســـــــــں قدر ترسے ہوئے دور کی پیداوار ہیــــــــں ... ہر شخص قربت  چاہتا ہے ... اور ہر انسان قربت سے محروم ہے ... ہر دل محبتـــــــــــــــــ کو تڑپتا ہے ... اور کئی دل محبتـــــــــــــــــ سے خالی ہیــــــــں ….....!!!*


*مدد کرنا ایک بہت مہنگا تحفہ ہے،مگر ہر کسی سےاس کی امید نہ رکھیں کیونکہ بہت کم لوگ دل کے امیر ہوتے ہیں....*

*کوشش کریں کہ لوگوں کی روح کو زخمی نا کریں کیونکہ جسم کے زخم کی ہزاروں دوائیاں، ہزاروں طبیب مل جاتے ہیں مگر  روح کے طبیب بازار سے نہیں ملتے*
*حقوق العباد کا خاص خیال رکھیں..


*اگر آپ کے پاس سوال کے جواب میں دلیل نہیں ہے تو کوئی بات نہیں مگر گالم گلوچ جاہل ہونے کی نشانی ہے فیصلہ آپ نے کرنا ہے*



*‏یہ تلخ حقیقت ہے کہ ہمیشہ کیلیے لوگ میری باتوں کو توجہ میری حیثیت دیکھ کر دیتے  رہے گے.😥*

*┄┅════❁🌹❁════┅┄*

No comments: